Prosimy Państwa o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to
bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na
zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.
1. Michałek prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych, gastronomicznych.
2. Klienci korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień
niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach
wyjątkowych do próśb pracowników obiektu.
3. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez gości
zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
4. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia mienia Gości, a
w szczególności kosztowności, środków płatniczych, innych przedmiotów mających wartość
materialną lub artystyczną oraz za uszkodzenie lub utratę samochodu.
5. W przypadku niewykorzystania całości lub części pobytu w zarezerwowanym wcześniej terminie,
gościom nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty ani obniżenie ceny usługi za niewykorzystany
okres.
6. Zadatek należy wpłacić w terminie trzech dni roboczych od daty rezerwacji.Rezerwację uważa się
za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionego zadatku.Nie wpłacenie zadatku w uzgodnionym
terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji
7. Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z
ustalonym przez Państwa terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godziny 12.00
prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.
8. Gości zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u naszego
pracownika. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem
z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87
poz.960).
9. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych
gości naszego pensjonatu. Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry
dziękujemy za wyrozumiałość.
10. W obiekcie obowiązuje doba hotelowa od godz.15.00 w dniu przyjazdu do godz.10.00 w dniu
wyjazdu.
11. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego
celu. Parking jest bezpłatny,nie strzeżony. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za
pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
12. W obiekcie obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22.00 – 6.00. Każdy klient dostaje kod do
drzwi, które są zamykane na noc.Bardzo prosimy nie przekazywać kodu osobą nie będącym
klientami obiektu „Michałek”
13. Klient może organizować uroczystości okazjonalne w wynajmowanym pokoju tylko po
uprzednim uzyskaniu zgody kierownictwa obiektu i w granicach czasowych określonych tą
zgodą.
14. Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub
zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kompletu
kluczy) w obiekcie , powstałe z jego winy lub winy.
15. W pokojach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Zapach dymu oznacza konieczność
dezynfekcji i dearomatyzacji pokoju, która kosztuje 900 złotych i zostanie doliczona do rachunku.
16. W pokojach nie wolno używać urządzeń zasilanych energią elektryczną nie stanowiących
wyposażenia tych pomieszczeń ( za wyjątkiem suszarek do włosów, maszynek do golenia,
ładowarek do telefonów komórkowych).
17. Prosimy nie pozostawiać dzieci bez nadzoru. Szczególną ostrożność prosimy zachować przy
basenie, grillu, oraz na placu zabaw.
18. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w
pokojach nie wolno używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych,
przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia
pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
19. Wi-Fi. Korzystanie z bezprzewodowego internetu jest bezpłatne. Nie zapewniamy zasięgu w
każdym pokoju,działania internetu 24h na dobę ani szybkiego łącza.
20. W przypadku nie powiadomienia właściciela o późniejszym przybyciu, właściciel może w dniu
następnym przyjąć na wolne miejsce inną osobę.
21. Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących
co do jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu
meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane.
22. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od
nas nie zależnych Np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
23. W obiekcie „Michałek” prowadzony jest monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa i
porządku oraz ochrony osób i mienia. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy
o ochronie danych osobowych jest właściciel.
W obiekcie zabronione jest:
zakłócanie spokoju, Np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki bez zgody
kierownictwa
zapraszanie i przyjmowanie gości (osób nie będących klientami „Michałka”), na terenie obiektu oraz w
pokojach bez zgody kierownictwa.
Ponadto, właściciel może odmówić wejścia osobom z poza obiektu. Zasady dotyczące
odwiedzin osób z zewnątrz w sezonie letnim,gdy w ośrodku przebywa wielu Gości,np. w trakcie
wakacji ,mogą być bardziej rygorystyczne.
zachowanie gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego
pobytu innych gości, kierownictwo oraz pracownicy mogą odmówić bowiem dalszego
świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 502 105 799,lub kierując pytanie na adres mailowy rowymichalek@gmail.com
Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli, kierownictwo i pracowników ośrodka
i obowiązuje od dnia 1 czerwca 2022 roku