Cennik
Pokój 2 osobowy ze śniadaniami – 280 zł/doba*
Pokój 3 osobowy ze śniadaniami – 380 zł/doba*
Pokój 4 osobowy ze śniadaniami – 480 zł/doba*
Pokój rodzinny typu SUITE ze śniadaniami– 540 zł/doba*
Apartament typu STUDIO z aneksem kuchennym ze śniadaniami – 610 zł/doba*
* dodatkowa osoba w pokoju, niezależnie od wieku- 70 zł/doba (bez świadczeń).
Cena nie zawiera opłaty miejscowej 3,00 zł/doba od osoby. Może ulec zmianie w zależności od decyzji Gminy Ustka.
WAŻNE INFORMACJE:
Doba zaczyna się o 15:00, a kończy się o 10:00 następnego dnia.
Rezerwację prosimy składać wyłącznie telefonicznie.
Warunkiem dokonania rezerwacji jest wpłata zaliczki za dwie doby pobytowe
Pozostała należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu.
DANE NIEZBĘDNE DO PRZELEWU
W tytule przelewu należy wpisać:
Nazwisko osoby rezerwującej,
Termin rezerwacji
NIP – jeśli życzą sobie Państwo fakturę VAT
Nazwa firmy: „PART 1" Spółka z o.o.
Adres: 76-212 Rowy, ul. Leszczynowa 7
Nr. konta bankowego:
Bank PKO 41 1020 4649 0000 7802 0284 9560
REGULAMIN
- 1. PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin Pensjonatu «Michałek w Rowach » (zwany dalej: Regulaminem Pensjonatu) określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Pensjonatu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę opłaty rezerwacyjnej lub całej należności za pobyt w Pensjonacie. Dokonując czynności, Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu Pensjonatu.
- Regulamin Pensjonatu obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Pensjonatu .
- Regulamin Pensjonatu jest dostępny do wglądu w Recepcji Pensjonatu oraz na stronie internetowej.
- 2. DOBA HOTELOWA
- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 10:00 dnia następnego.
- Nieopuszczenie pokoju do godz. 10.00 skutkuje naliczeniem opłat za kolejną dobę bez możliwości dalszego zakwaterowania.
- Prośbę o przedłużenie pobytu Gość powinien zgłosić w Recepcji Pensjonatu z odpowiednim wyprzedzeniem. Pensjonat uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.
- Pensjonat zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa, w przypadku nie dokonania pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu.
- 3. REZERWACJA I POBYT
- Podstawą rejestracji Gościa w Pensjonacie jest okazanie pracownikowi Recepcji Pensjonatu ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanej karty pobytu.
- Gość nie może udostępniać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Osoby niezarejestrowane w Pensjonacie mogą przebywać gościnnie w pokoju w godzinach od 10:00 do 19:00, po uprzednim zgłoszeniu do Recepcji.
- Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest wpłata opłaty rezerwacyjnej lub zabezpieczenie środków przez Pensjonat preautoryzacją na karcie kredytowej Gościa zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami w zakresie rezerwacji usług.
- W przypadku niewykorzystania całości lub części pobytu w zarezerwowanym wcześniej terminie, gościom nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty ani obniżenie ceny usługi za niewykorzystany okres.
- Zadatek należy wpłacić w terminie trzech dni roboczych od daty rezerwacji. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionego zadatku. Nie wpłacenie zadatku w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godziny 12.00. Prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.
- Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u naszego pracownika. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960).
- Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Pensjonatu a w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Pensjonatu , szkody na osobie Gościa , pracowników Pensjonatu lub innych osobach przebywających w Pensjonacie.
- Cena pobytu nie uwzględnia opłat lokalnych , do których pobierania jest zobowiązany Pensjonat , opłata pobierana jest przy czynnościach meldunkowych.
- 4.USŁUGI
- Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoja kategorią i standardem, prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych, gastronomicznych.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług , Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji Pensjonatu , co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
- Pensjonat ma obowiązek zapewnić Gościom:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
- Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Pensjonacie ,
- Dodatkowo na życzenie Gościa, Pensjonat świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
1) udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
2) dostęp do bezprzewodowego Internetu jest bezpłatne. Nie zapewniamy zasięgu w każdym pokoju, działania internetu 24h na dobę ani szybkiego łącza.
W przypadku nie powiadomienia właściciela o późniejszym przybyciu, właściciel może w dniu następnym przyjąć na wolne miejsce inną osobę.
3) drobne usługi biurowe: kserowanie, drukowanie, wysłanie wiadomości e-mail.
- 5.ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Pensjonatu , pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez nie przy wyposażeniu pensjonatu powstałe w wyniku działania dzieci.
- Pensjonat nie przyjmuje osób pod wpływem alkoholu ani innych środków psychoaktywnych oraz może odmówić dalszego pobytu osobie pod wpływem takich środków. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego opuszczenia Pensjonatu.
- Gość ponosić będzie pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia w wyposażeniu pensjonatu i urządzeń technicznych , powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Pensjonat zastrzega sobie możliwość do sporządzenia wyceny strat oraz automatycznego obciążenia Gościa za wyrządzone szkody w trakcie pobytu lub po jego wyjeździe.
- W przypadku pozostawienia przez Gościa zabrudzeń w pokoju wynikających z innych przyczyn niż samego użytkowania pokoju i wymagającego dodatkowego, specjalnego czyszczenia, Pensjonat zastrzega sobie prawo do automatycznego obciążenia Gościa kwotą umowną 300 PLN lub kosztami usługi wyliczonymi przez firmę zewnętrzną. Obciążenie może nastąpić w takcie pobytu lub po wyjeździe Gościa.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu Pensjonatu, Pensjonat może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Pensjonatu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Pensjonatu.
- Każdorazowo Gość opuszczający pokój, powinien ze względów bezpieczeństwa, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach i innych pomieszczeniach grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy sprzętu komputerowego. Wszelkie uwagi i wnioski, a także usterki w wyposażeniu Pensjonatu oraz wady funkcjonowania urządzeń zauważone przez Gości należy zgłaszać do Recepcji Pensjonatu .
- W przypadku pobytów grup zorganizowanych za bezpieczeństwo uczestników grupy na terenie Pensjonatu oraz wszelkie szkody powstałe na mieniu Pensjonatu lub innych gości Pensjonatu w skutek nieprzestrzegania Regulaminu przez uczestników grupy, odpowiedzialność ponosi wyznaczony Opiekun Grupy , kierownik Grupy .
- 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PENSJONATU
- Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za powstałą szkodę na osobie pozostawionej pod nadzorem opiekuna grupy zorganizowanej na skutek nieprzestrzegania Regulaminu.
- Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu Pensjonatu czy poza terenem.
- Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione na terenie Pensjonatu w miejscach ogólnie dostępnych.
- 7. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
- W przypadku nie otrzymania od Gościa takiej dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Pensjonat przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres jeden miesiąc, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Pensjonatu.
- 8. CISZA NOCNA
- W Pensjonacie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 następnego dnia.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Pensjonatu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Pensjonat może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
- 9. REKLAMACJE
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja Pensjonatu.
- Reklamacja powinna być złożona pisemnie, niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
- Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących co do jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane.
- Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od nas nie zależnych np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
- 10. POSTANOWIENIA DODATKOWE
- W Pensjonacie jest dozwolony pobyt ze zwierzęciem jedynie za zgodą obsługi Pensjonatu i po uprzednim zgłoszeniu takiego pobytu obsłudze Pensjonatu . Naruszenie zasady jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na obciążenie karą umowną w wysokości 100 złotych za każdą dobę przebytą zwierzęcia w Pensjonacie.
- We wszystkich obiektach Pensjonatu i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz używania otwartego ognia, poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu. Złamanie zakazu wiąże sie z kara umowną w wysokości 500 PLN, którą automatycznie zostanie obciążony rachunek Gościa odpowiedzialnego za rezerwację. Kosztami za wszelkie interwencje Straży Pożarnej wynikłe z niezastosowania się do niniejszego postanowienia obciążony zostaje Gość, który przyczynił się do interwencji.
- W pokojach Pensjonatu nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacyjnych.
- Pensjonat zastrzega sobie prawo do przeniesienia Gościa do innego pokoju (zamiana pokoju) przestrzegając zasady niepogorszenia warunków pobytu (ten sam standard lub lepszy)z powodu awarii, remontów, zdarzeń losowych oraz pomyłek rezerwacyjnych.
- Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za cały pobyt na 7 dni przed przyjazdem. W szczególnych sytuacjach za zgodą Właściciela Pensjonatu najpóźniej w dniu przyjazdu Gościa do
Osobom, które będą zakłócać ciszę oraz spokój innym Gościom przebywającym na terenie Pensjonatu w sposób powszechnie uznawany za nieprzyzwoity i niedopuszczalny, Właściciel obiektu ma prawo odmówić dalszego świadczenia usług bez możliwości zwrotu poniesionych kosztów rezerwacji.
- 11.DANE OSOBOWE
- Dane osobowe przetwarzane są w celu:
- planowania i zarządzania realizacji usługi , przetwarzania płatności , przeprowadzania czynności rachunkowych , rewizyjnych , rozliczeniowych oraz windykacyjnych .
- rozpatrywania ewentualnych reklamacji oraz świadczenia zamówionych usług.
- rozstrzygania sporów, dochodzenia realizacji naszych umów oraz wykazywania zasadności, wniesienia lub obrony roszczeń.
- zapewnienia zgodności z wymogami prawnymi np. dotyczącymi prowadzenia dokumentacji sprzedaży do celów podatkowych lub wysyłania powiadomień oraz innych informacji tak jak wymaga tego prawo.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane do podejmowania jakichkolwiek automatycznych decyzji lub tworzenia profili innych niż opisane powyżej.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zgodnie z którym przetwarzanie jest niezbędne do realizacji lub konieczne do wypełnienia zobowiązań prawnych Pensjonatu albo jest niezbędne do celów uzasadnionego interesu Pensjonatu , pod warunkiem, ze interesy lub podstawowe prawa i wolności Gościa nie okażą się nadrzędne; przetwarzanie może opierać się również na zgodzie Gościa , jeśli jednoznacznie została ona udzielona.
- Zbieraniu i przetwarzaniu podlegają w szczególności następujące kategorie danych osobowych:
1) Informacje kontaktowe takie jak pełne imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail:
2) Dane płatnicze takie jak konieczne dane do przetwarzania płatności oraz zapobiegania oszustwom, w tym numery kart kredytowych i debetowych, numery kodów zabezpieczających oraz inne informacje związane z fakturowaniem;
- Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane na terenie państw trzecich.
- Z zastrzeżeniem pewnych warunków prawnych, Gościowi przysługuje prawo dostępu do danych osobowych oraz ich poprawienia lub usunięcia, a także ograniczenia przetwarzania danych osobowych jego dotyczących. Gość ma także prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wnioskowania o przeniesienie danych. Jeśli została udzielona zgoda na przetwarzanie swoich danych osobowych to można taką zgodę wycofać w każdej chwili ze skutkiem na przyszłość, tj. wycofanie zgody nie wpływa na praworządność przetwarzania w oparciu o zgodę przed jej wycofaniem. W przypadku wycofania zgody, można nadal przetwarzać dane osobowe, gdy istnieje inna podstawa prawna takiego przetwarzania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.